سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسم اللهِ الرَّحمن الرَّحیم
جامی از فرهنگ
صفحه اصلی ای میل مدیر وبلاگ شناسنامه مدیر وبلاگ
یادداشت‏های پراکنده‏ی یک نوجوان سی و هشت ساله
یک نگاه
 عکس از مهر نیوز

یک سخن
در باب عاشورا آنچه که عرض مى‏کنم - البته یک سطر از یک کتاب قطور است - این است که عاشورا یک حادثه‏ى تاریخىِ صرف نبود؛ عاشورا یک فرهنگ، یک جریان مستمر و یک سرمشق دائمى براى امت اسلام بود. حضرت ابى‏عبداللَّه (علیه‏السّلام) با این حرکت - که در زمان خود داراى توجیه عقلانى و منطقى کاملاً روشنى بود - یک سرمشق را براى امت اسلامى نوشت و گذاشت. این سرمشق فقط شهید شدن هم نیست؛ یک چیزِ مرکب و پیچیده و بسیار عمیق است. سه عنصر در حرکت حضرت ابى‏عبداللَّه (علیه‏السّلام) وجود دارد: عنصر منطق و عقل، عنصر حماسه و عزت، و عنصر عاطفه. (مقام معظم رهبری)

آرشیو
بازدیدها
  • امروز جمعه 103 فروردین 31
  • بازدید کل 1352096
  • بازدید دیروز 9
  • بازدید امروز 1
پنج شنبه 86/1/2
متن کامل پیام نوروزی مقام معظم رهبری

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال نو ، سال 1386 را سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام گذاری کردند و افزودند: آرزو و امید همه ی ایرانیان " استقلال ملی ، عزت ملی و رفاه عمومی ملت " است و همه این اهداف به برکت " ایمان اسلامی ، اتحاد کلمه ، امید و عزم ملی ، استفاده صحیح از ظرفیتهای کشور و تدبیر و تحرک و تلاش " محقق خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به متبرک بودن سال 1385 به نام مبارک پیامبر اعظم " ص " خاطرنشان کردند: سال 85 لبریز از نام و ذکر آن بزرگوار بود اما دستیابی به معرفت پیامبر اعظم زمانی بسیار گسترده می طلبد و در واقع همه سالهای ما سال پیامبر اعظم است. برای دیدن متن کامل پیام، لطفاً کلیک کنید...


ای میل خود را وارد نمایید تا از به روز شدن این وبلاگ مطلع شوید.





Powered by WebGozar

 RSS 


ترجمه قالب توسط امیر عباس

فهرست یادداشت‏های این وبلاگ
ولایت - جامی از فرهنگ
امیر عباس
فکر می‏کنم در زمینه‏ی تخصصی‏ام کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و هنوز کارم را آغاز نشده می‏دانم. با این امید زندگی می‏کنم که در آینده طرح‏های بی‏شمار ادبی و فرهنگی خود را به نتیجه برسانم. یادداشت‏های این وبلاگ ممکن است از سر دلتنگی و یا از روی نقد یا تحلیل باشند و در هر صورت سعی می کنم صبغه‏ی فرهنگی وبلاگ حفظ شود؛ فقط سعی می کنم، همین!