سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسم اللهِ الرَّحمن الرَّحیم
جامی از فرهنگ
صفحه اصلی ای میل مدیر وبلاگ شناسنامه مدیر وبلاگ
یادداشت‏های پراکنده‏ی یک نوجوان سی و هشت ساله
یک نگاه
 عکس از مهر نیوز

یک سخن
در باب عاشورا آنچه که عرض مى‏کنم - البته یک سطر از یک کتاب قطور است - این است که عاشورا یک حادثه‏ى تاریخىِ صرف نبود؛ عاشورا یک فرهنگ، یک جریان مستمر و یک سرمشق دائمى براى امت اسلام بود. حضرت ابى‏عبداللَّه (علیه‏السّلام) با این حرکت - که در زمان خود داراى توجیه عقلانى و منطقى کاملاً روشنى بود - یک سرمشق را براى امت اسلامى نوشت و گذاشت. این سرمشق فقط شهید شدن هم نیست؛ یک چیزِ مرکب و پیچیده و بسیار عمیق است. سه عنصر در حرکت حضرت ابى‏عبداللَّه (علیه‏السّلام) وجود دارد: عنصر منطق و عقل، عنصر حماسه و عزت، و عنصر عاطفه. (مقام معظم رهبری)

آرشیو
بازدیدها
  • امروز پنج شنبه 103 فروردین 9
  • بازدید کل 1351992
  • بازدید دیروز 5
  • بازدید امروز 5
چهارشنبه 86/4/6
یاران باران دست بردارید

اشاره: پیش از اینکه یادداشت کیهان را ببینم برای دوستی که سابقه ی حضور در این وبلاگ را دارد نوشتم که پخش شدن رنگ زرد نشان می دهد که تصویر جعلی است. بعضی ها بدجوری شعور مردم را دست کم می گیرند. به آقای خاتمی رئبس جمهور سابق و ان شاء الله اسبق پیشنهاد می کنم که یک عذرخواهی بکنند و کار را تمام کنند. حالا یادداشت کیهان را بخوانید. مطلب ویزای بهشت را هم در آینده نزدیک پی می گیریم. دروغگویان به دروغ های جدید روآورده اند. فعلاً!

روزنامه هم میهن که معلوم نیست چرا تا این اندازه درک و شعور مردم را دستکم می گیرد با چاپ دو عکس از فیلم مربوط به دست دادن آقای خاتمی با زنان و دختران ایتالیایی به گونه ای بسیار ناشیانه تلاش کرده است این فیلم را مونتاژ شده قلمداد کند. ادامه‏ی یادداشت ...


ای میل خود را وارد نمایید تا از به روز شدن این وبلاگ مطلع شوید.





Powered by WebGozar

 RSS 


ترجمه قالب توسط امیر عباس

فهرست یادداشت‏های این وبلاگ
سیاسی - جامی از فرهنگ
امیر عباس
فکر می‏کنم در زمینه‏ی تخصصی‏ام کارهای زیادی هست که باید انجام بدهم و هنوز کارم را آغاز نشده می‏دانم. با این امید زندگی می‏کنم که در آینده طرح‏های بی‏شمار ادبی و فرهنگی خود را به نتیجه برسانم. یادداشت‏های این وبلاگ ممکن است از سر دلتنگی و یا از روی نقد یا تحلیل باشند و در هر صورت سعی می کنم صبغه‏ی فرهنگی وبلاگ حفظ شود؛ فقط سعی می کنم، همین!